Min mobil!♥:)

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?Jaaa,vad anars jag har 145 har radeart för inte länge sen!

Vad står det i ditt tredje? det går inte att förklara

Och vem var det ifrån? Lina♥
Smsar ni ofta?
Vad står det i ditt 18:e sms? inger

Och det var ifrån?lina♥

Är han/hon farlig? Ja vad tror ni:D

Hur farlig? jätte se upp så hon inte äter upp er! Skämta hon är en ängel

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? lina,malin b ,malin w,vendelaemma,ida,mamma,telia,3182,farmor,pappa,daniel,mojje,sara,helen,mikaela,  sandra och  nåra till

Vem har du fått mest sms av? malin b och lina


Smsar du ofta? Jaaa skälvklart
Hur många sms har du skickat? 139 men raderade för inte länge sen:)


Hur många mms? vet intye har ganska ny mobil så har inte skikat nåra med den men kanske 7 förut


Är du beroende? lite

Vem ringde du senast?mormor


Mottagna samtal :lina,mamma,malin b,pappa många mer


Snyggast på din kontaktlista? Mojje<3


Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? en bild på mig när jag är jätte glad

Hur många bilder har du?vet inte många!

Vilken är din favoritbild? på mig och mojje<333
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:En samsung tatch(vet inte hur det stavas:D)en svart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0