Åland:):):)

Vi åkte till Åland  i fredags  jag min familj och mina kusiner jag köpte mycket godis på båten  vi gjorde massa saker på båten men orkar inte skriva allt vi både på ett mellanting på ett hotell  och vandrarhem!!!!:):):) på lördagen var det kallt i luften jag och två av mina kusiner badade dom doppade håret inte jag:(:(:( Det var iskallt i vattnet:( sen åkte vi och handla lite sen åkte vi till  en borg vet inte vad man säger vad det är???:(:(:( Men endå jag ska lägga ut massa bilder på det!!!:):):) Sen gjorde vi andra saker men jag orkar inte skriva det!!!!sen på söndagen åkte vi hem!!!!sen på båten vad vi gjorde orkar jag inte skriva!!!!jag lägger ut bilderna senare hej då ska sova snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0