Skola+mer!!!!!!!!!

Var i skolan som vanligt och gick upp samma tid som vanligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!efter skolan gick jag och en kompis hem till mig!!!!Vi åt melis ute på  gräsmattan vid fotbollsplan!!!!!!!!!:):):)Sen var vi ute och gjorde olika saker sen cyklade vi hem till henne och  var där och lekte med hennes kaniner!!!!!!!!!Vi gjorde massa mer saker men jag orkar inte skriva allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sen cyklade jag hem för jag ska äta jag ska det snart!!!!!!!!jag  vet inte vad jag ska göra sen men!!!!!!!!!!!Hej då!!!!!!!!!Kanke ska jag lägga upp några jätte häftiga bilder!!!!!!:):):)

Kommentarer
Postat av: malin

lägg upp några häftiga bilder!! :)

2010-06-01 @ 20:17:26
Postat av: sara

Ja, klart du får! :) Du får lägga ut vilka bilder du vill :D

2010-06-01 @ 20:48:11
URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0