:)

Hejsan på er!
Jag gick upp typ 9:00, idag Jag åt  frukost typ 10 sen så satt jag och spelade sims ,sen åt jag lunch sen böt jag om sen åkte jag  och min mamma till  centrum, vi skulle handla paket till mina kusiner ,mötte en kompis så vi stack till br medans mamma betalade den anndra presenten,vi hittade små djur vi gav  henne,sen skulle vi sjunga på scen i centrum för  det var skol-messsa så vi skulle sjunga på den,sen så åkte jag till mina kusiner på kallas,jag åkte med minn anndra kusin hem för jag skulle sova hos henne när vi komm hem åt vi midag sen så såg vi på en film oc h ååt godis m.m vi har sett på en film nu är vi på den anndra det är elle den förtrålade den e jätte bra,vi sak typ sova efter det men nu ska jag  konsentrera mig på filmen hej då på er!:):):)♥♥♥

                                                                          
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0