Tv inspelningen.......

Var jätte najs vi åkte tåg dit gick lite också det var jobbigt när man såg tv-huset kände man igen sig det har jag sett på nåt barnprogram,sen fick vi stå i kö på att lämna in väskorna jätte tråkigt att stå i den kön,sen fick vi gå mot där vi skulle bli filmade där kände man igen sig har sett det nån gång på bolibompa:)  sen fick vi gå in i studion det var jätte coolt där det var tejp man inte fick gå över då kunde dom som sprangrunt men kamrorna  springa på oss,sen fick dom filma dom filmade många gånger och så spelade dom in reklam  supersnälla-silversara han som sjunger zlatan och karolin av ugglas nu ska jag vara med mikaela jag får inte blogga mer för henne nu men gör det i kväl typ alltså om vad jag har gjort idag lördag kanske lägger upp lite bilder senare hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0