Tisdag

Idag började skolan,Hade svårt att gå upp imorse jag var jätte trött,hade ont i bena och ont i halsen(komm upp ur sängen iaf:)) ,Åkte buss till skolan,efter skolan var jag med karolina,Vi spelade sims,var ute och lekte i snön,Sen skulle hon hem när honhade gått åt jag midag,Jag år pankakor och soppa,MMMMMMMMMUUUUUUUMMMMMMMMSSSSS
sen så sitter jag här vid datan jag catthar litte,vi hoppas det blir ett inlägg imorgon ska försöka att skriva nåt!:) 

Nalle har ett stort blått hus älskade det när jag var litten och älskar det fortfarande♥



En stor kram till er!

haHAHHA SÖT!


Jag♥bumbibjörnarna!


Hej då!

Kommentarer
Postat av: malin

du är bäst anna, världens bästa lillasyster♥♥♥

2011-01-14 @ 07:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0